Kegel ασκήσεις για καλύτερη σεξουαλική ζωή

kengel-askhseis-1

kengel-askhseis-1

Kegel ασκήσεις για καλύτερη σεξουαλική ζωή

Όπως συμβαίνει με κάθε μυική ομάδα στον ανθρώπινο οργανισμό έτσι και για τους μύες που συγκρατούν τη μήτρα της γυναίκας, χαλαρώνουν και ατονούν με τον καιρό αν δεν φροντίσουμε να τους γυμνάζουμε κατάλληλα. Το χειρότερο σε αυτή την περίπτωση είναι τα αρνητικά αποτελέσματα αυτής της κατάστασης επάνω στη σεξουαλική ζωή χωρίς να περιορίζεται όμως μόνο σε αυτό.

Για να αποφύγετε τα προβλήματα και να διατηρείτε πάντα την καλή κατάσταση των μυών της μήτρας αλλά και όλου του σώματος θα πρέπει να φροντίζετε να γυμνάζεστε σε καθημερινή βάση. Η καλύτερη άσκηση για τη συγκεκριμένη ομάδα μυών είναι οι ασκήσεις Kegel.

Ποιες είναι οι ασκήσεις Kegel;

Οι ασκήσεις Kegel είναι μια σειρά ασκήσεων για την εκγύμναση των μυών της μήτρας πολύ απλές και εύκολες και μπορούνε να γίνουν οποιαδήποτε στιγμή και σε οποιοδήποτε χώρο. Δεν είναι ανάγκη δηλαδή να γραφτείς σε κάποιο γυμναστήριο και να παρακολουθήσεις κάποιο εξειδικευμένο πρόγραμμα.

Οι ασκήσεις ονομάζονται Kegel από τον γιατρό που τις επινόησε με σκοπό να γυμνάσει το μυϊκό τρίγωνο της μήτρας. Τους βασικούς μύες δηλαδή που στηρίζουν τη μήτρα.

Για να δούμε όμως αναλυτικά ποιες είναι οι ασκήσεις αυτές. Σαν αρχάριες θα χρειαστεί να είστε σε ξαπλωμένη θέση προκειμένου να εκτελέσετε την άσκηση με τον σωστό τρόπο, με τον καιρό θα δείτε ότι μπορείτε να κάνετε αυτές τις ασκήσεις ακόμη και όρθιες.

Υπάρχουν 4 τρόποι για να κάνετε γυμναστική στη μήτρα σας:

  1. Πρώτος τρόπος: Όταν βρίσκεστε στην τουαλέτα δοκιμάστε να ελέγξετε την ροή των ούρων.
  2. Δεύτερος τρόπος: Ξαπλώστε σε ένα βοηθητικό στρωματάκι πάνω στο πάτωμα και χρησιμοποιήστε τα δάχτυλά σας για να ασκήσετε πίεση στο αιδοίο σας. Σαν να έχετε έντονη επιθυμία για τουαλέτα και τα προσπαθήσετε να σταματήσετε τα ούρα.
  3. Τρίτος τρόπος: Στον τρίτο τρόπο, λίγο πιο δύσκολο, θα κάνετε μια προσπάθεια να αποκτήσετε τον έλεγχο του αέρα που περνάει από την κύστη.
  4. Τέταρτος τρόπος: Η πιο απλή και αποτελεσματική λύση είναι ο εκγυμναστή μυών Kegel. Είναι στην ουσία ένα εργαλείο που τοποθετείτε στον κόλπο σας και σας βοηθάει στην εκγύμναση των μυών. Μια δεκάλεπτη εξάσκηση με τη χρήση του εκγυμναστή ισοδυναμεί στην ουσία με μιας ώρας ή 300 απλές ασκήσεις Kegel.

Για να έχετε σίγουρα και εγγυημένα αποτελέσματα δοκιμάστε να σφίγγετε τους μύες σας για τη χρονική διάρκεια των τριών δευτερολέπτων και μετά να χαλαρώνετε. Επαναλάβετε κάπου στις δέκα με δεκαπέντε φορές. Αν είστε πιο προχωρημένες δοκιμάστε να μένετε σφιγμένες για περισσότερα δευτερόλεπτα.

kengel-askhseis-4

Ασκήσεις Kegel για καλύτερο σεξ

Ο ρόλος των ασκήσεων Kegel έχει μεγάλη σημασία για τη σεξουαλική ζωή ενός ατόμου. Μπορείτε να απολαύσετε περισσότερο το σεξ αλλά να χαρίσετε και μεγαλύτερη απόλαυση στον σύντροφό σας γιατί θα μπορείτε να έχετε εσείς των απόλυτο έλεγχο των μυϊκών συσπάσεων της μήτρας.

Μπορεί να βοηθήσει και στην γρήγορη επαναφορά της μήτρας μετά από την καταπόνηση που θα δεχτούν οι μύες κατά τη διάρκεια της φυσιολογικής διαδικασίας της γέννας.

Ακόμη και οι άνδρες μπορούνε ακολουθώντας τις ίδιες ασκήσεις να αποκτήσουνε πιο γυμνασμένους μύες να στηρίζουν το πέος τους και θα τους βοηθήσουν επίσης στο να έχουνε καλύτερη στύση αλλά και καλύτερο έλεγχο της εκσπερμάτισης.

Κλείσε ραντεβού τώρα με ένα από τα  call girl μας που έχει το πιο σφιχτό μουνάκι κάνοντας ασκήσεις kegel! Όλα τα κορίτσια του Thessaloniki escorts ξέρουν καλά πως να σου προσφέρουν την μεγαλύτερη απόλαυση.

Μάθετε περισσότερα για το σεξ:

No Comments

Be the first to start a conversation

Leave a Reply

  • (will not be published)